WOD Archiv

Hier findest du alle bisherigen Workouts Of the Day.

Mittwoch 19.01.22

„BARNHART’S BET“ [On the 0:00] For Time: 21 Power Cleans Calorie Bike Row Row  21 Power Cleans 55/40 40/30 30/20 kg [On the 8:00] For Time: 15 Power Cleans 30/21 Calorie Bike Row Row  15 Power Cleans 70/50 50/40

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Dienstag 18.01.22

„SQUARE UP“ Compete Train Beginner  PART 1: PUSH JERKS 5 sets of 3 Push Jerks *Score = Heaviest Load PART 2: „SQUARE UP“ 4 Rounds For Time: 400 Meter Run 8 Shoulder to Overhead 16 Box

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Montag 17.01.22

Montag [ALL TRACKS] AMRAP 20: 5 Pull Ups 10 Push Ups 15 Air Squats Every 5 Minutes [Starting at 0:00]: 30/24 cal Ergometer * Score = Total Rounds + Reps of „Cindy“   AFTER CLASS Bike

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Sonntag 16.01.22

Sonntag Restday   erholt euch gut und verbringt einen schönen Tag mit euren Lieben. In diesem Moment ensteht die neue Trainingswoche für euch.  

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Samstag 15.10.21

Samstag  Teamwod 09:00-10:00 Uhr All Stages In Teams of 2 „TIGGER“ On the 4:00 x 5 Rounds: 15-12-9   Syncro alt. Single Dumbbell Snatches  Syncro Lateral Burpees Over Dumbbell In Remaining Time You Go I Go  Max

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Freitag 13.01.21

Freitag COMPETE 4x AMRAP 5Min 2 Min Rest   10 Thrusters  10 Bar Facing Burpees 10 Power Cleans  10 Bar Facing Burpees 10 Hang Power Snatches 10 Bar Facing Burpees [Kilos = 40/30] Train  4x AMRAP 5Min

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Donnerstag

Donnerstag 18:00 – 19:00 Uhr Yoga mit Rena  🧘🏻‍♀️ 19:00-20:00 Uhr CrossFit  🏋️‍♀️ W.O.D  „Station Wagon“ All Stages: On the Minute x 30 [5 Rounds]: Minute 1: Cals Bike/Row Minute 2: Russian Kettlebell Swings Minute 3:

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Mittwoch

  PART 1: FRONT SQUAT 6 sets of 2: Barbell Front Squats *Score – Heaviest Load PART 2: „THREE STRIKES“ Compete  AMRAP 12: 3 Dumbbell Front Squats  3 Chest To Bar Pull-ups 3 Box Jump Overs 

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Dienstag

„BOUNCER“ Timecap 22 Min Competition  For Time: 100 Double Unders 60/48 cal Assault Bike  100 m  Single Dumbbell Overhead Walking Lunges (22,5/15kg) 60/48 cal  Assault Bike  100 Double Unders Train For Time: 100 Durchschläge Springseil  60/48 

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Montag 10.01.21

Competition AMRAP 20: 1 Deadlifts  10 Toes to Bar 15 Bar-Facing Burpees Deadlift 90 % 1 RM  *Score = Rounds + Reps Train AMRAP 20: 1 Deadlift   10 Toes to Bar / Hanging Knee Raises  15

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Samstag 08.02.21

TEAMS OF 2 3 Rounds For Time [40 Minute Cap] 250 Meter Row 500 Meter Row 750 Meter Row DURING REST PERIODS: Round 1: 1 Round Macho Man  = 3 Cleans 3 Fronrsquats 3 Jerks Round

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Freitag 07.01.21

Freitag „OPENING UP“ AMRAP 15: 10 Wall Balls (20/14) 15 Burpee Box Jump Overs (24″/20″) 20 Wall Balls (20/14) 15 Burpee Box Jump Overs (24″/20″) 30 Wall Balls (20/14) 15 Burpee Box Jump Overs (24″/20″) …

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Dienstag

Dienstag EMOM 10´ 1: 6 Backsquats  75% 2: 12 alt. DB Snatch Rest EMOM 10′ 1: 9 Deadlifts  (Squat Weight) 2: 12 T2B

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Montag

Montag  For Time 12-9-6-3 Bar Muscle ups Hang Power Cleans  (60% 1RM  C&J) 50 Double Unders between Rounds T.C. 20 Min

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Neujahr

wir leuten das neue Jahr mit einer gepflegten Runde Krafttraining ein. Komm vorbei und trainiere die Übung die dir Spaß macht 🙂🙌🏻

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Mittwoch

Warm up Technik Deadlift Technik KB Sumo DL Highpull   Kraft  Steigere dich zu deinem Daily 5RM Deadlift T.C. 20 Min Metcon  10 Min Amrap A) For Time 21-15-9 KB Sumo Deadlifts Highpull Burpees into Max

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Dienstag 28.12.21

A) Skill Handstand    B) Strenght and Conditioning E4MOM x5 3-5 Muscle Ups / Strict Pullups +Ring Dips/ Ring Rows +Pushups 15 V-ups / 15 Leg Raises 20/15 cal Row / Ski / Bike / Run

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Montag 27.12.21

Montag Warm up Technik Clean Kraft:  15 Min um zu einem schweren Clean zu steigern Metcon:  20 Min Amrap 30 Double Unders 20 Wallballs 10 Power Cleans (60% vom 1RM) 20 Wallballs 30 Double Unders

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Weihnachtsworkout

Weihnachtswod 12 Days of X-Mas 1 Power Clean 2 Thruster 3 Frontsquats 4 Jerks 5 Hang Power Clean 6 alt. KB Snatch 7 American Swings 8 alt. KB C&J 9 Wallballs 10 Burpees 11 Boxjumps 12

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Mittwoch: Warm up Squat Mobility Kraft: Find your daily 3 RM Frontsquat in 15 Min EMOM E3MOM x5 8 Frontsquats 60% vom 5RM 16 Wallballs    

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Montag

W.O.D Montag Kraft Steigere dich zu einem schweren Power Clean    Metcon  10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Power Cleans 60% 1RM Burpee over Bar T.C. 11 Min

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Freitag W.O.D Strenght: 15 min für dein Max Load Farmers Carry auf 20 m 2KB`s AHAB oder Trapbar AHAP   Metcon 15 Minuten For Time 75 Burpee Boxjumps over EMOM 5 Deadlifts (ca 60% vom 1

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Mittwoch

Mittwoch W.O.D   Strenght 15 Min for Find your Daily 5RM Backsquat   Metcon 12 Min Amrap 5 KB Squats 10 American Swings 15 Russian Swings 20 KB Walking Lunges 30 Airsquats   Gewicht des schwersten

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Dienstag

Dienstag W.O.D  EMOM 20‘ Min 1: Amrap Bar Complex 1Pullup  1T2B   2Pullups 2T2B   +1 Rep Min 2: 15 /12 cal Row Min 3: 10 Jerks Min 4: 50 Double Unders Min 5 Rest

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Montag

Montag W.O.D Extended Elizabeth 21-18-15-12-9-6-3 Power Cleans Ring Dips RX 60/40 kg Timecap 15 Min

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Freitag 10.12.21

WOD Freitag EMOM  25 Min Min 0-5    15/12 cal Row  on the Minute Min 6-20 EMOM Min 1: 5 Deadlifts Min 2: 13 Push ups Min 3: 9 Box Jumps Min 21-25   15 Russian KB

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Mittwoch 07.12.21

A) Strenght  E3MOMx5 5 Frontsquats  AHAP 10 Push ups  AHAP B) Metcon  5 Rounds for Time in Teams of 2 20 KB Power Snatch im Team 15/12 Cal Bike You Go I Go Timecap 15 Min

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Dienstag

EMOM into Amrap 15 Min EMOM Min 1: 5 Power Clean & Jerk Min 2: 10 T2B Min 3: 12/10 cal Row Into 5 Min Amrap Max Reps alt. DB hang Power C&J EMOM 5 Burpee

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Montag 06.12.21

WOD Montag EMOM 20 Min Min 1: 5 Deadlifts (5×5 Last) Min 2: Gymnastik Pull+Push Min 3: 10 Burpees over Bar + Max Reps Double Unders Min4: Rest RX: 5 Bar Muscle ups Scale 1 :

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Donnerstag Olympisches Gewichtheben  🏋️‍♀️ Snatch  

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